Αρχείο ημέρας 13 Μαρτίου 2024

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Πρόεδρος

Ευθύμιος Ρουσιάς

Αντιπρόεδρος

Γιάννης Ζαχαρής

Γεν. Γραμματέας

Νικόλαος Μητροκώτσας

Αναπλ. Γραμματέας

Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου

Ταμίας

Λάμπρος Ντρης

Αναπλ. Ταμίας

Χειμώνας Ιωάννης

Έφορος

Φωτεινή Κουλοβασιλοπούλου

Μέλη

Θωμάς Σκάρλος,  Μιχάλης Μαντάς, Αναστάσιος Μπασιάς, Νικόλαος Σιαπάτης

 

ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος: Βαγγέλης Χειμώνας

Γραμματέας: Κλημαντίρης Νικόλαος

Μέλη

Πέτρος Βαλιάνος

Αντώνης Γεωργιλάς

Ιωάννης Μαξούρης

Εκδρομές που θα γίνουν μέσα στο 2024

Κυκλοφόρησε ήδη το πρόγραμμα το εκδρομών για το 2024. Θέλουμε να σκεφτόμαστε θετικά. Και κάνουμε αισιόδοξες σκέψεις καθώς οι εκδρομές είναι κάτι που μας ξεχωρίζουν... Δείτε το EΔΩ ολόκληρο το περιεχόμενο της έκδοσης που μπορείτε να το πάρετε και τυπωμένο από το Σωματείο...

Ημερολόγιο επιτραπέζιο

Το ημερολόγιο πυραμίδα για το γραφείο του 2024, Δείτε το τυπωμένο ΕΔΩ και ζητήστε το από το Σωματείο μας

Και το επιτοίχιο ημερολόγιο 2024

Κι αυτό είναι το επιτοίχιο ημερολόγιο για το 2024. Ξεφυλλίστε το πατώντας ΕΔΩ.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η αυτονομία τους μειώνεται κατά περίπου 40% τον χειμώνα

Οι επιδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε χαμηλές θερμοκρασίες, λόγω της μειωμένης απόδοσης της μπαταρίας, η αργή φόρτιση και το άγχος της εμβέλειας ήταν τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν στη μεγαλύτερη συγκέντρωση κατασκευαστών μπαταριών στη Νότια Κορέα.

Αυτά τα θέματα αποτελούν σημαντικές πηγές ανησυχίας για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων και επηρεάζουν την αύξηση του όγκου των πωλήσεων των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.

  • Η αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται κατά περίπου 40% στις χειμερινές συνθήκες.

Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν πολυάριθμα περιβαλλοντικά οφέλη, αντιμετωπίζουν δυσκολίες όταν πρόκειται για λειτουργία σε κρύο καιρό.

Από τη μειωμένη απόδοση της μπαταρίας, η μειωμένη εμβέλεια οι πιο αργοί χρόνοι φόρτισης και ο αντίκτυπος των χαμηλών θερμοκρασιών στην απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) ανησυχούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους υποψήφιους αγοραστές.

Η αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται κατά περίπου 40% κατά τη διάρκεια των χειμερινών συνθηκών, με βάση τη μέτρηση κατανάλωσης Green NCAP σε μια διαδρομή 23 χλμ., σε διάστημα 30 λεπτών, με εξωτερική θερμοκρασία -7 C. Ένας σημαντικός λόγος για αυτή την μείωση στην απόδοση είναι ότι πρέπει να ζεσταθεί το εσωτερικό του οχήματος με μεγάλη ποσότητα ενέργειας από την μπαταρία.

Όταν κάνει κρύο, τα EV αντιμετωπίζουν μειωμένη εμβέλεια και λόγω πιο αργών χημικών διεργασιών εντός των στοιχείων της μπαταρίας.

Αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο κατά τις σύντομες μετακινήσεις που γίνονται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ κάτω από το μηδέν, σύμφωνα με το ADAC, το οποίο είναι το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό κλαμπ της Γερμανίας, αναφέρει το Bloomberg.

Η θερμοκρασία της μπαταρίας έχει αντίκτυπο στην απόδοση, ενώ η θέρμανση της καμπίνας το χειμώνα μπορεί να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ της κατανάλωσης ενέργειας, ειδικά στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες.

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Το Μουσείο ΗΣΑΠ

Το βιβλίο του Δ. Γεωργίου

Η εφημερίδα μας

Αυτό ΕΔΩ είναι το πρωτοσέλιδο της προηγούμενης εφημερίδας μας τ.170. ΕΔΩ το τ. 169, ΕΔΩ τ. 168, ΕΔΩ το 167, ΕΔΩ το τ. 166, ΕΔΩ το τ.165,  ΕΔΩ το τ. 164, ΕΔΩ το 163, ΕΔΩ το 162, ΕΔΩ, το 161, ΕΔΩ το 160, ΕΔΩ το 159, ΕΔΩ το 158, ΕΔΩ το 157, ΕΔΩ το  156, ΕΔΩ το 155, ΕΔΩ το 154, ΕΔΩ το 153, ΕΔΩ το 152, ΕΔΩ το 151, ΕΔΩ το 150. ΕΔΩ το 149.  ΕΔΩ το 148  ΕΔΩ το 147 το ΕΔΩ το 146, ΕΔΩ το 145, ΕΔΩ το 144, ΕΔΩ το 143, ΕΔΩ το 142, ΕΔΩ το 141, ΕΔΩ το 140, ΕΔΩ το 139  ΕΔΩ το 138, ΕΔΩ το 137, ΕΔΩ το 136, ΕΔΩ το 135, ΕΔΩ το 134 ΕΔΩ το 133, ΕΔΩ το 132 ΕΔΩ το 131, ΕΔΩ το 130, ΕΔΩ το 129, ΕΔΩ το 128  ΕΔΩ το 127, ΕΔΩ το 126, ΕΔΩ το 125, ΕΔΩ το 124, ΕΔΩ το 123, ΕΔΩ το 122, ΕΔΩ το 121, ΕΔΩ το 120,  ΕΔΩ το 119,  ΕΔΩ το 118, ΕΔΩ το 117, ΕΔΩ το 116, ΕΔΩ το 115, ΕΔΩ το 114,  ΕΔΩ το 113, ΕΔΩ το 112, EΔΩ το 111,  ΕΔΩ το 110, ΕΔΩ το 109, ΕΔΩ το 108, ΕΔΩ το 107, ΕΔΩ το 106, ΕΔΩ το 105,  ΕΔΩ το 104, ΕΔΩ το 103, ΕΔΩ το 102. Δείτε ΕΔΩ το 101,  ΕΔΩ το 100, ΕΔΩ το  99.