Οι επιδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε χαμηλές θερμοκρασίες, λόγω της μειωμένης απόδοσης της μπαταρίας, η αργή φόρτιση και το άγχος της εμβέλειας ήταν τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν στη μεγαλύτερη συγκέντρωση κατασκευαστών μπαταριών στη Νότια Κορέα.
Αυτά τα θέματα αποτελούν σημαντικές πηγές ανησυχίας για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων και επηρεάζουν την αύξηση του όγκου των πωλήσεων των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.
- Η αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται κατά περίπου 40% στις χειμερινές συνθήκες.
Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν πολυάριθμα περιβαλλοντικά οφέλη, αντιμετωπίζουν δυσκολίες όταν πρόκειται για λειτουργία σε κρύο καιρό.
Από τη μειωμένη απόδοση της μπαταρίας, η μειωμένη εμβέλεια οι πιο αργοί χρόνοι φόρτισης και ο αντίκτυπος των χαμηλών θερμοκρασιών στην απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) ανησυχούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους υποψήφιους αγοραστές.
Η αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται κατά περίπου 40% κατά τη διάρκεια των χειμερινών συνθηκών, με βάση τη μέτρηση κατανάλωσης Green NCAP σε μια διαδρομή 23 χλμ., σε διάστημα 30 λεπτών, με εξωτερική θερμοκρασία -7 C. Ένας σημαντικός λόγος για αυτή την μείωση στην απόδοση είναι ότι πρέπει να ζεσταθεί το εσωτερικό του οχήματος με μεγάλη ποσότητα ενέργειας από την μπαταρία.
Όταν κάνει κρύο, τα EV αντιμετωπίζουν μειωμένη εμβέλεια και λόγω πιο αργών χημικών διεργασιών εντός των στοιχείων της μπαταρίας.
Αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο κατά τις σύντομες μετακινήσεις που γίνονται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ κάτω από το μηδέν, σύμφωνα με το ADAC, το οποίο είναι το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό κλαμπ της Γερμανίας, αναφέρει το Bloomberg.
Η θερμοκρασία της μπαταρίας έχει αντίκτυπο στην απόδοση, ενώ η θέρμανση της καμπίνας το χειμώνα μπορεί να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ της κατανάλωσης ενέργειας, ειδικά στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες.