Αρχείο ημέρας 11 Απριλίου 2024

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Πρόεδρος

Ευθύμιος Ρουσιάς

Αντιπρόεδρος

Γιάννης Ζαχαρής

Γεν. Γραμματέας

Νικόλαος Μητροκώτσας

Αναπλ. Γραμματέας

Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου

Ταμίας

Λάμπρος Ντρης

Αναπλ. Ταμίας

Χειμώνας Ιωάννης

Έφορος

Φωτεινή Κουλοβασιλοπούλου

Μέλη

Θωμάς Σκάρλος,  Μιχάλης Μαντάς, Αναστάσιος Μπασιάς, Νικόλαος Σιαπάτης

 

ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος: Βαγγέλης Χειμώνας

Γραμματέας: Κλημαντίρης Νικόλαος

Μέλη

Πέτρος Βαλιάνος

Αντώνης Γεωργιλάς

Ιωάννης Μαξούρης

Εκδρομές που θα γίνουν μέσα στο 2024

Κυκλοφόρησε ήδη το πρόγραμμα το εκδρομών για το 2024. Θέλουμε να σκεφτόμαστε θετικά. Και κάνουμε αισιόδοξες σκέψεις καθώς οι εκδρομές είναι κάτι που μας ξεχωρίζουν... Δείτε το EΔΩ ολόκληρο το περιεχόμενο της έκδοσης που μπορείτε να το πάρετε και τυπωμένο από το Σωματείο...

Ημερολόγιο επιτραπέζιο

Το ημερολόγιο πυραμίδα για το γραφείο του 2024, Δείτε το τυπωμένο ΕΔΩ και ζητήστε το από το Σωματείο μας

Και το επιτοίχιο ημερολόγιο 2024

Κι αυτό είναι το επιτοίχιο ημερολόγιο για το 2024. Ξεφυλλίστε το πατώντας ΕΔΩ.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι περισσότερες τιμές λήγουν σε 0,99;

Τι ρόλο παίζουν η ψυχολογία του καταναλωτή και το μάρκετινγκ

Είτε πρόκειται για το μανάβικο της γειτονιάς σας, το παντοπωλείο ή το σούπερ μάρκετ, ακόμη και τα καταστήματα με είδη ένδυσης και παπουτσιών, οι περισσότερες τιμές των προϊόντων έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό γνώρισμα. Οι περισσότερες από αυτές τελειώνουν σε 0,99, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ζευγάρι αριθμών -και σίγουρα περισσότερο από το ζυγό 0,00. Έχετε αναρωτηθεί, λοιπόν, ποτέ γιατί οι τιμές δεν είναι σχεδόν ποτέ σε στρογγυλούς αριθμούς όπως 10, 15 ή 20 ευρώ;

Ο λόγος είναι μια πολιτική μάρκετινγκ που έχει υιοθετηθεί παγκοσμίως, για να σας κάνει να ξοδέψετε περισσότερα. Όπως εξηγεί στο Reader’s Digest η Julie Ramhold, αναλύτρια καταναλωτών στο DealNews.com, «πρόκειται για ένα είδος ψυχολογικής τιμολόγησης. Επειδή διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά, δίνουμε λιγότερη προσοχή στο τέλος του αριθμού σε σχέση με την αρχή».

Αυτό είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό εάν απλώς διαβάζετε γρήγορα πολλές τιμές στη σειρά. Ο πρώτος αριθμός σίγουρα θα είναι αυτός που θα σας μείνει στο νου. Η ψυχολογική τιμολόγηση είναι αρκετά δυνατή, αλλά ευτυχώς, υπάρχουν επίσης πολλά κόλπα ψυχολογίας για να σας βοηθήσουν να ξοδέψετε λιγότερα.

Φυσικά, όλοι αναγνωρίζουμε ότι τα 9,99 ευρώ είναι στην ουσία δέκα ευρώ και όχι εννιά, αλλά το το τέχνασμα των 0,90 ευρώ εκμεταλλεύεται τον τρόπο με τον οποίο οι εγκέφαλοί μας επεξεργάζονται τις τιμές. Όταν, λοιπόν, βλέπουμε μια τιμή 9,99 € τη συσχετίζουμε ως μέρος του εύρους 9- 9,99 € αντί για το εύρος των 10- 10,99 €. «Οι καταναλωτές δεν θέλουν να ξεπεράσουν μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμών, οπότε ακόμη και ελάχιστα λεπτά λιγότερο μπορεί να κάνουν μια τεράστια ψυχολογική διαφορά», εξηγεί ο Subimal Chatterjee, διακεκριμένος καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Binghamton University School of Management.

Κάτι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό όταν πρόκειται για αλλαγή στον αριθμό των ψηφίων. Τα 99,9 € είναι ακριβώς μέσα στο εύρος των «δύο ψηφίων», οπότε φαίνεται σαν ένα πολύ καλό deal… παρόλο που στην ουσία πληρώνετε εκατό ευρώ.

Βασικά, σε μια ρύθμιση τιμών/ πωλήσεων, ξεχνάμε υποσυνείδητα όλα τα βασικά της στρογγυλοποίησης που μάθαμε στο σχολείο. Αντί να στρογγυλοποιούμε, δηλαδή ό,τι τελειώνει με 0,50 προς τα πάνω, τείνουμε να στρογγυλοποιούμε τις τιμές με βάση το πρώτο τους ψηφίο. Όπως εξηγεί η Mary Potter Kenyon, συγγραφέας του «Coupon Crazy: The Science, the Savings and the Stories Behind’s Extreme Obsession», «Βλέπουμε 9,99 και το θεωρούμε ως τιμή για εννέα δολάρια και μερικά σεντ, αντί να το στρογγυλοποιούμε στα δέκα δολάρια. Εξετάζουμε μια τιμή 10 δολαρίων και την βλέπουμε ως δέκα δολάρια, αντί για μια πένα περισσότερο από την τιμή των 9,99 δολαρίων».

Μα τα μάτια στραμμένα στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο. Όλοι στο ΣτΕ!

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Το Μουσείο ΗΣΑΠ

Το βιβλίο του Δ. Γεωργίου

Η εφημερίδα μας

Αυτό ΕΔΩ είναι το πρωτοσέλιδο της προηγούμενης εφημερίδας μας τ.170. ΕΔΩ το τ. 169, ΕΔΩ τ. 168, ΕΔΩ το 167, ΕΔΩ το τ. 166, ΕΔΩ το τ.165,  ΕΔΩ το τ. 164, ΕΔΩ το 163, ΕΔΩ το 162, ΕΔΩ, το 161, ΕΔΩ το 160, ΕΔΩ το 159, ΕΔΩ το 158, ΕΔΩ το 157, ΕΔΩ το  156, ΕΔΩ το 155, ΕΔΩ το 154, ΕΔΩ το 153, ΕΔΩ το 152, ΕΔΩ το 151, ΕΔΩ το 150. ΕΔΩ το 149.  ΕΔΩ το 148  ΕΔΩ το 147 το ΕΔΩ το 146, ΕΔΩ το 145, ΕΔΩ το 144, ΕΔΩ το 143, ΕΔΩ το 142, ΕΔΩ το 141, ΕΔΩ το 140, ΕΔΩ το 139  ΕΔΩ το 138, ΕΔΩ το 137, ΕΔΩ το 136, ΕΔΩ το 135, ΕΔΩ το 134 ΕΔΩ το 133, ΕΔΩ το 132 ΕΔΩ το 131, ΕΔΩ το 130, ΕΔΩ το 129, ΕΔΩ το 128  ΕΔΩ το 127, ΕΔΩ το 126, ΕΔΩ το 125, ΕΔΩ το 124, ΕΔΩ το 123, ΕΔΩ το 122, ΕΔΩ το 121, ΕΔΩ το 120,  ΕΔΩ το 119,  ΕΔΩ το 118, ΕΔΩ το 117, ΕΔΩ το 116, ΕΔΩ το 115, ΕΔΩ το 114,  ΕΔΩ το 113, ΕΔΩ το 112, EΔΩ το 111,  ΕΔΩ το 110, ΕΔΩ το 109, ΕΔΩ το 108, ΕΔΩ το 107, ΕΔΩ το 106, ΕΔΩ το 105,  ΕΔΩ το 104, ΕΔΩ το 103, ΕΔΩ το 102. Δείτε ΕΔΩ το 101,  ΕΔΩ το 100, ΕΔΩ το  99.