Αρχείο ημέρας 13 Φεβρουαρίου 2024

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Πρόεδρος

Ευθύμιος Ρουσιάς

Αντιπρόεδρος

Γιάννης Ζαχαρής

Γεν. Γραμματέας

Νικόλαος Μητροκώτσας

Αναπλ. Γραμματέας

Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου

Ταμίας

Λάμπρος Ντρης

Αναπλ. Ταμίας

Χειμώνας Ιωάννης

Έφορος

Φωτεινή Κουλοβασιλοπούλου

Μέλη

Θωμάς Σκάρλος,  Μιχάλης Μαντάς, Αναστάσιος Μπασιάς, Νικόλαος Σιαπάτης

 

ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος: Βαγγέλης Χειμώνας

Γραμματέας: Κλημαντίρης Νικόλαος

Μέλη

Πέτρος Βαλιάνος

Αντώνης Γεωργιλάς

Ιωάννης Μαξούρης

Εκδρομές που θα γίνουν μέσα στο 2024

Κυκλοφόρησε ήδη το πρόγραμμα το εκδρομών για το 2024. Θέλουμε να σκεφτόμαστε θετικά. Και κάνουμε αισιόδοξες σκέψεις καθώς οι εκδρομές είναι κάτι που μας ξεχωρίζουν... Δείτε το EΔΩ ολόκληρο το περιεχόμενο της έκδοσης που μπορείτε να το πάρετε και τυπωμένο από το Σωματείο...

Ημερολόγιο επιτραπέζιο

Το ημερολόγιο πυραμίδα για το γραφείο του 2024, Δείτε το τυπωμένο ΕΔΩ και ζητήστε το από το Σωματείο μας

Και το επιτοίχιο ημερολόγιο 2024

Κι αυτό είναι το επιτοίχιο ημερολόγιο για το 2024. Ξεφυλλίστε το πατώντας ΕΔΩ.

Η ιστορία του Όριεντ Εξπρές

Στα τέλη του 19ου αιώνα, το ταξίδι με το τρένο από την Ευρώπη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν μακρύ και κουραστικό. Οι επιβάτες έπρεπε να αποβιβάζονται και να διασχίζουν τα σύνορα με τα πόδια…

Στα τέλη του 19ου αιώνα, το ταξίδι με το τρένο από την Ευρώπη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν μακρύ και κουραστικό. Η κάθε χώρα είχε αναπτύξει το δικό της αυτόνομο σιδηροδρομικό δίκτυο. Φτάνοντας στα σύνορα, οι επιβάτες έπρεπε να αποβιβάζονται, να διασχίζουν τα σύνορα με τα πόδια και στη συνέχεια να επιβιβάζονται σε νέα αμαξοστοιχία.

Την επαναστατική ιδέα είχε ένας βέλγος επιχειρηματίας, ο Ζορζ Ναχελμάκερς. Ίδρυσε μία διεθνή εταιρία, έλαβε την άδεια για τη χρήση όλων των κρατικών σιδηροδρομικών δικτύων κατά μήκος της διαδρομής και δημιούργησε μία πολυτελή αμαξοστοιχία, που στα σύνορα κάθε χώρας άλλαζε μόνο την ατμομηχανή.

Τα δρομολόγια του Όριεντ Εξπρές (Orient Express) ξεκίνησαν στις 4 Οκτωβρίου του 1883, ενώνοντας το Παρίσι με το Τζιούρτζιου της Ρουμανίας, μέσω Μονάχου και Βιέννης. Από τον τερματικό σταθμό, οι επιβάτες περνούσαν στην απέναντι όχθη του Δούναβη με φέρι-μπόου για να πάρουν άλλο τρένο από τη Βάρνα της Βουλγαρίας και να φτάσουν έτσι στην Κωνσταντινούπολη. Από το 1889, τέθηκε σε λειτουργία η πρώτη σιδηροδρομική γραμμή που ένωνε απευθείας το Παρίσι με την Κωνσταντινούπολη, μέσω Βουδαπέστης και Βελιγραδίου.

Το ταξίδι διαρκούσε αρκετές ημέρες, κατά τη διάρκεια των οποίων οι επιβάτες χαλάρωναν στα βελούδινα διαμερίσματά τους, που ήταν πλήρως εξοπλισμένα με μπάνιο, γραφείο και αναπαυτικά κρεβάτια. Στο εστιατόριο μπορούσαν να απολαύσουν τον καφέ, το ποτό τους και ό,τι γεύμα επιθυμούσαν.

Φεβρουάριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  

Το Μουσείο ΗΣΑΠ

Το βιβλίο του Δ. Γεωργίου

Η εφημερίδα μας

Αυτό ΕΔΩ είναι το πρωτοσέλιδο της προηγούμενης εφημερίδας μας τ.170. ΕΔΩ το τ. 169, ΕΔΩ τ. 168, ΕΔΩ το 167, ΕΔΩ το τ. 166, ΕΔΩ το τ.165,  ΕΔΩ το τ. 164, ΕΔΩ το 163, ΕΔΩ το 162, ΕΔΩ, το 161, ΕΔΩ το 160, ΕΔΩ το 159, ΕΔΩ το 158, ΕΔΩ το 157, ΕΔΩ το  156, ΕΔΩ το 155, ΕΔΩ το 154, ΕΔΩ το 153, ΕΔΩ το 152, ΕΔΩ το 151, ΕΔΩ το 150. ΕΔΩ το 149.  ΕΔΩ το 148  ΕΔΩ το 147 το ΕΔΩ το 146, ΕΔΩ το 145, ΕΔΩ το 144, ΕΔΩ το 143, ΕΔΩ το 142, ΕΔΩ το 141, ΕΔΩ το 140, ΕΔΩ το 139  ΕΔΩ το 138, ΕΔΩ το 137, ΕΔΩ το 136, ΕΔΩ το 135, ΕΔΩ το 134 ΕΔΩ το 133, ΕΔΩ το 132 ΕΔΩ το 131, ΕΔΩ το 130, ΕΔΩ το 129, ΕΔΩ το 128  ΕΔΩ το 127, ΕΔΩ το 126, ΕΔΩ το 125, ΕΔΩ το 124, ΕΔΩ το 123, ΕΔΩ το 122, ΕΔΩ το 121, ΕΔΩ το 120,  ΕΔΩ το 119,  ΕΔΩ το 118, ΕΔΩ το 117, ΕΔΩ το 116, ΕΔΩ το 115, ΕΔΩ το 114,  ΕΔΩ το 113, ΕΔΩ το 112, EΔΩ το 111,  ΕΔΩ το 110, ΕΔΩ το 109, ΕΔΩ το 108, ΕΔΩ το 107, ΕΔΩ το 106, ΕΔΩ το 105,  ΕΔΩ το 104, ΕΔΩ το 103, ΕΔΩ το 102. Δείτε ΕΔΩ το 101,  ΕΔΩ το 100, ΕΔΩ το  99.