Εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Πειραιά το τροποποιημένο Καταστατικό του Μουσείου
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Από το Δικηγορικό Γραφείο του κ. Γιώργου Αντωνακόπουλου μας κοινοποιήθηκε το τροποποιημένο και εγκεκριμένο από το Πρωτοδικείο Πειραιά Καταστατικό του Μουσείου μας.
Το νέο Καταστατικό θα το κοινοποιήσουμε όπως προβλέπεται, στο Υπουργείο Πολιτισμού, στο Υπουργείο Εμπορίου και στην Τράπεζα Πειραιώς για την έκδοση Βιβλιαρίου Καταθέσεων και ΠΟΣ για το Πωλητήριο του Μουσείου.
Με το νέο Καταστατικό θα πραγματοποιηθούν και οι προσεχείς Εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και νέας Ελεγκτικής Επιτροπής, οι οποίες θα γίνουν την ίδια ημερομηνία με τις Εκλογές του Σωματείου.
Περιμένουμε στήριξη και βοήθεια από τους Συναδέλφους και τις Συναδέλφισσες Συνταξιούχους των ΗΣΑΠ, έτσι ώστε να εκλεγεί ένα νέο Διοικητικό Συμβούλιο και μια νέα Ελεγκτική Επιτροπή.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ.
Γι’ αυτό υποστηρίζουμε και λέμε ότι δεν εκχωρούνται και δεν μοιράζονται ό,τι με Αγώνες και σκληρή δουλειά έχουμε πετύχει, σε όσους δεν ανήκουν στην ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ.
Όποιος ή όποια Συνάδελφος Συνταξιούχος των ΗΣΑΠ έχει άλλη άποψη ας βγει ανοιχτά και να το πει.
Η Διοίκηση του Μουσείου
Ολοκληρώθηκε ο νέος “ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ Σιδηρόδρομος”, τεύχος 172
Αυτό είναι το τ. 172 του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ Σιδηρόδρομου που ολοκληρώσαμε τη Δευτέρα 13/5/2024 και έφυγε για το πιεστήριο. Διαβάστε τη από ΕΔΩ ή πατώντας πάνω στη φωτογραφία του πρωτοσέλιδου.
Με ένα μεγάλο, αναλυτικό και πλούσιο αφιέρωμα στην Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο ολοκληρώθηκε και έφυγε για το πιεστήριο, η εφημερίδα μας.
Από δω και πέρα θα ακολουθήσει η συνήθης διαδικασία έως ότου φτάσει στα σπίτια όλων των συναδέλφων, μέσω των ΕΛΤΑ.
Μέχρι τότε εσείς προνομιακά μπορείτε να τη δείτε και να τη διαβάσετε, όπως ακριβώς θα είναι τυπωμένη, πατώντας ΕΔΩ.
Γι’ αυτόν τον λόγο οι πειρατές κάλυπταν το ένα τους μάτι
Και όχι επειδή το χάσανε σε κάποια μάχη
Το γεγονός ότι, σχεδόν οι περισσότεροι, πειρατές κάλυπταν το ένα τους μάτι με ένα μαύρο κάλυμμα σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με ένα χαμένο μάτι ή ένα τραυματισμένο μάτι κατά την διάρκεια μιας μάχης. Αντιθέτως, σύμφωνα με το mentalfloss.com σχετίζεται με το ότι έπρεπε η όρασή τους να προσαρμόζεται γρήγορα σε διαφορετικές συνθήκες φωτός, όπως πάνω και κάτω από το κατάστρωμα.
Ο Jim Sheedy, γιατρός και διευθυντής του Ινστιτούτου Όρασης στο Πανεπιστήμιο Ειρηνικού του Όρεγκον, δήλωσε στη Wall Street Journal, ότι ενώ τα μάτια προσαρμόζονται γρήγορα όταν αλλάζουν από συνθήκες σκοταδιού σε συνθήκες φωτός, μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 25 λεπτά για να προσαρμοστούν όταν συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή από το φως στο σκοτάδι.
Οι πειρατές συχνά έπρεπε να κινούνται πάνω και κάτω από τα καταστρώματα, από το φως της ημέρας μέχρι το σκοτάδι δηλαδή, και ο Sheedy εξηγεί ότι οι έξυπνοι «φορούσαν ένα μπάλωμα πάνω από το ένα μάτι για να το κρατήσουν σκοτεινό ώστε να προσαρμοστεί αμέσως στις συνθήκες σκοταδιού που επικρατούσαν κάτω από το κατάστρωμα».
Όταν ο πειρατής, λοιπόν, κατευθύνονταν κάτω από τα καταστρώματα, μπορούσε να αλλάξει το έμπλαστρο στο ελεύθερο μάτι και να δει εύκολα στο σκοτάδι (ενδεχομένως και να πολεμήσει κατά την επιβίβαση και τη λεηλασία άλλου σκάφους).
Παρόλο που δεν υπάρχουν πηγές για να επιβεβαιώσουν ότι ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο οι πειρατές κάλυπταν το ένα τους μάτι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η υιοθέτηση της συγκεκριμένης λογικής σχετικά με την όραση ισχύει. Οι MythBusters, μάλιστα, σε εκπομπή τους το 2007 στο Discovery Channel, εφάρμοσαν τη συγκεκριμένη υπόθεση και διαπίστωσαν ότι όντως ήταν εύλογη -μόνο η έλλειψη ιστορικής πηγής τους εμπόδισε από το να την επιβεβαιώσουν και με ιστορικές αποδείξεις.
Αν και δεν υπάρχουν γραπτές καταγραφές αυτού του γεγονότος, αυτή η τεχνική έχει αποδειχθεί σε πολλές περιπτώσεις ότι είναι αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι πιλότοι κλείνουν ακόμη και το ένα μάτι τους για να διασφαλίσουν ότι έχουν όραση μέρα και νύχτα κατά την πτήση.