Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ Σιδηρόδρομος
Περιοδική Έκδοση του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ
Προς Διευθύνοντα Σύμβουλο ΗΣΑΠ κ. Χαράλαμπο Αραπατσάκο, Αθηνάς 67, Αθήνα
Κύριε Διευθύνοντα,
Για ενημέρωση των αναγνωστών του “Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου” συνταξιούχων και εργαζομένων των ΗΣΑΠ, Υπουργών βουλευτών, και πολλών άλλων που διαβάζουν και ενημερώνονται από τον “Ηλεκτρικό”, σας ζητώ να μας γνωστοποιήσετε έγγραφα:
α) Εάν αληθεύει η πληροφορία μας, ότι το 2010 έχουν πληρωθεί “επιλεκτικά” σε εργαζόμενους της Εταιρίας η κανονική άδεια του 2009 και του 2010 και το 2011 (μέχρι σήμερα), η κανονική άδεια του 2010.
β) Εάν η πληροφορία μας αυτή είναι αληθινή, τότε θέλουμε να μας γνωρίσετε σε πόσους εργαζόμενους έχει πληρωθεί η κανονική τους άδεια, και με πιο ποσό επιβαρύνθηκαν τα οικονομικά της Εταιρίας.
γ) Εάν οι αποφάσεις αυτές, δηλαδή το να πληρωθούν κανονικές άδειες και μάλιστα κατά παράβαση της Εργατικής Νομοθεσίας αλλά και των σχετικών δικών σας Εγκυκλίων, έγιναν με δική σας πρωτοβουλία, ή με πρωτοβουλία υπηρεσιακών παραγόντων της Εταιρίας, ή ύστερα από σχετική έγκριση του Υπουργείου Μεταφορών.
Ή τέλος για να στοχοποιηθεί και να κατασυκοφαντηθεί για μια ακόμα φορά το σύνολο των εργαζομένων στους ΗΣΑΠ για δήθεν υπερβολικές αμοιβές, και να στραφεί η κοινή γνώμη κατά των εργαζομένων και της Εταιρίας, προκειμένου να περάσουν τα όποια σχέδια απαξίωσης και διάλυσής της, να ξεχαστούν οι κύριοι υπεύθυνοι, όλοι αυτοί που μετά το 1982 καταχρέωσαν την Εταιρία με προμήθειες άχρηστου τροχαίου υλικού, άχρηστων ακυρωτικών μηχανημάτων, άχρηστου Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας, με τους περίεργους επαναλαμβανόμενους εκσυγχρονισμούς της σηματοδότησης και πολλών άλλων που κρατούνται ως επτασφράγιστα μυστικά, όπως οι εγγυητικές επιστολές!!! της Ζήμενς.
Και να καλούνται σήμερα από την Κυβέρνηση οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι να πληρώσουν τα σπασμένα, αντί να στείλουν στην φυλακή όλους αυτούς που πλούτισαν σε βάρος του Ελληνικού Λαού.
Οι συνταξιούχοι των ΗΣΑΠ και ο “Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος” επανειλημμένα έχουν αναδείξει τόσο μέσω της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, όσο και με τεκμηριωμένα δημοσιεύματα όλα τα παραπάνω και αυτό θα συνεχίσουν να κάνουν, γιατί κύριε Διευθύνοντα δεν χρωστάμε σε κανέναν, απλά αγαπάμε και πονάμε την Εταιρία και την ιστορία της που για 35 και 40 χρόνια εργαστήκαμε σ’ αυτήν και δεν θέλουμε ύστερα από 142 χρόνια να την διαλύσουν, γιατί οι ΣΑΠ-ΕΗΣ-ΗΣΑΠ, ο πρώτος Αστικός Σιδηρόδρομος στην Ελλάδα και ο τρίτος στον κόσμο έχει διδάξει και συνεχίζει να διδάσκει συγκοινωνία στην Ελλάδα, με έμπειρο και συνειδητοποιημένο προσωπικό.
Περιμένω την απάντησή σας η οποία θα δημοσιευθεί τις επόμενες ημέρες σε έκτακτη έκδοση του “Ηλεκτρικού”.
Αθήνα 11 Ιανουαρίου 2011
Ο Εκδότης του “Ηλεκτρικού”
Μανώλης Φωτόπουλος
Κοινοποίηση:
1. Υπουργό Μεταφορών κ. Δημήτριο Ρέππα
2. Υφυπουργό Μεταφορών κ. Σπυρίδωνα Βούγια
3. Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Μεταφορών κ. Χάρη Τσιόκα
4. Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΑΣΑ κ. Δημήτριο Δημητρίου
5. Πρόεδρο Δ.Σ. ΗΣΑΠ κ. Σαράντη Μιχαλόπουλο
6. Εκπροσώπους των εργαζομένων στο Δ.Σ. των ΗΣΑΠ κ.κ. Γιώργο Γαβρίλη και Ελευθέριο Ρενιέρη
Συνημμένα: Η υπ’ αριθ.΄ 478/24 Σεπτεμβρίου 2010 εγκύκλιο σας προς όλες τις Διευθύνσεις της Εταιρίας
Η Διοίκηση