Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ προς όλα τα Μ.Μ.Ε

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ προς όλα τα Μ.Μ.Ε

ΟΧΙ Στα στημένα και κατευθυνόμενα δημοσιεύματα κατά των εργαζομένων και των Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων.

ΟΧΙ Στα όποια σχέδια διάλυσης και ιδιωτικοποίησης της Εταιρίας.

ΟΧΙ Στην παραπληροφόρηση του Ελληνικού Λαού.

Κύριοι,

Για τα ελλείμματα των ΗΣΑΠ δεν φταίνε οι εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται κάτω από δύσκολες συνθήκες για να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, αλλά οι εκάστοτε διορισμένες Διοικήσεις, οι οποίες ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ, τις αποφάσεις και τις πολιτικές επιλογές του εκάστοτε Υπουργού Μεταφορών, καταχρέωσαν την Εταιρία.

Οι εργαζόμενοι φταίνε, για το μεγάλο σκάνδαλο της προμήθειας άχρηστων βαγονιών από την Ανατολική Γερμανία, όπου Υπουργείο και Εταιρία με διάφορες φιέστες και εκδηλώσεις διατυμπάνιζαν ότι αγοράστηκαν με αγροτικά προϊόντα, ενώ στο τέλος αποδείχτηκε ότι εξοφλήθηκαν με δάνεια που πήρε ο ΗΣΑΠ, με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου;

(To 2003 διαλύθηκαν στο Θησείο όπου άλλα πήγαν στους παλιατζήδες και άλλα στην χωματερή των Άνω Λιοσίων).

Οι εργαζόμενοι φταίνε, για την αγορά των αχρήστων ακυρωτικών μηχανημάτων, που και αυτά είχαν την τύχη των βαγονιών της Ανατολικής Γερμανίας;

Οι εργαζόμενοι φταίνε, για το άχρηστο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ), που προμηθεύτηκε η Εταιρία από την άγνωστη ΑΜΠΕΡ, θυγατρική Εταιρία της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ και το οποίο δεν δούλεψε ποτέ;

(Στο τέλος και κάτω από τις συνεχόμενες διαμαρτυρίες, τόσο των εργαζομένων όσο και των συνταξιούχων, αναγκάστηκαν κάποιο βράδυ του 2001, να τα ξηλώσουν από τους σταθμούς και να τα πετάξουν και αυτά στα σκουπίδια).

Οι εργαζόμενοι φταίνε, για τους επαναλαμβανόμενους “εκσυγχρονισμούς” του συστήματος σηματοδότησης, με την προμήθεια μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού από την Ζήμενς;

(Από το 1982 με την ανοχή του Υπουργείου Μεταφορών, τρεις φορές εκσυγχρόνισαν!!! την εκσυγχρονισμένη σηματοδότηση, σπαταλώντας και καταχρεώνοντας την Εταιρία, με δισεκατομμύρια δραχμές).

Οι εργαζόμενοι φταίνε, για το ραδιοδίκτυο που και αυτό δεν δούλεψε ποτέ και τόσα άλλα έργα!!! και προμήθειες άχρηστου υλικού;

Οι εργαζόμενοι φταίνε, όταν η Κυβέρνηση είχε εφαρμόσει τη δωρεάν μετακίνηση των επιβατών ασχέτως εάν ήταν εργαζόμενοι ή τουρίστες;

Οι εργαζόμενοι φταίνε, όταν το κράτος δεν επιχορηγούσε την Εταιρία και την ανάγκαζε να συνάπτει δάνεια και για τα λειτουργικά της έξοδα;

Κύριοι,

Το Σωματείο μας από το 1986 κάθε χρόνο με ομόφωνες αποφάσεις των Γενικών μας Συνελεύσεων, με ψηφίσματα ζητούσαμε να γίνει Διοικητικός Διαχειριστικός Έλεγχος για όλα τα παραπάνω.

Όσες φορές διαβιβάστηκαν μέσω της Κοινοβουλευτικής διαδικασίας, με ερωτήσεις, ή αναφορές βουλευτών, στους αρμόδιους Υπουργούς, το αποτέλεσμα ήταν πάντοτε το ίδιο. Αδιαφορία ή Συγκάλυψη.

Εκτός από τον πρώην Υπουργό Συγκοινωνιών Γεώργιο Παπαδημητρίου, ο οποίος για τα ακυρωτικά μηχανήματα, το 1986 άλλαξε όλο το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας και είχε διατάξει την διενέργεια ελέγχου, τα αποτελέσματα του οποίου δικαίωσαν τις καταγγελίες που είχαν γίνει την εποχή εκείνη.

Σήμερα οι 2000 συνταξιούχοι των ΗΣΑΠ που και εμείς προσφέραμε τις υπηρεσίες μας για 30,35 και 40 χρόνια στην Εταιρία και την ΠΟΝΑΜΕ, διαβάζοντας τα διάφορα δημοσιεύματα και ακούγοντας τους διάφορους σχολιαστές στις τηλεοράσεις, οι οποίοι προσπαθούν να ρίξουν όλες τις ευθύνες για τα ελλείμματα στους εργαζόμενους και να “Αθωώσουν” όλα τα διορισμένα Διοικητικά Συμβούλια και κατ’ επέκταση τις πολιτικές επιλογές των εκάστοτε Υπουργών Μεταφορών, οι οποίοι είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για τα όποια ελλείμματα που παρουσιάστηκαν στην Εταιρία, από το 1982 έως και σήμερα και κανένας άλλος.

Διαμαρτυρόμαστε έντονα για τις άδικες επιθέσεις κατά των συναδέλφων μας εργαζομένων, στεκόμαστε δίπλα τους και ΖΗΤΑΜΕ:

Εάν η σημερινή Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία θέλουν να μάθουν το πως δημιουργήθηκαν τα ελλείμματα στους ΗΣΑΠ, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να διατάξουν Διοικητικό Διαχειριστικό Έλεγχο από το 1982 που άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα ελλείμματα έως και σήμερα.

Ο έλεγχος αυτός θα πρέπει να γίνει από ανεξάρτητες και μη ελεγχόμενες από την Κυβέρνηση Αρχές, γιατί μόνο έτσι θα λάμψει η αλήθεια.

Τα ψηφίσματα των Γενικών μας Συνελεύσεων, οι απαντήσεις του Υπουργείου Μεταφορών και της Διοίκησης της Εταιρίας, οι διάφοροι Ισολογισμοί των ΗΣΑΠ και οι κατά καιρούς δημοσιεύσεις των εφημερίδων στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου δημοσιογράφου, για να λάμψει επί τέλους η αλήθεια για τα ελλείμματα των ΗΣΑΠ.

Αθήνα 25 Οκτωβρίου 2010

Με εντολή Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Εμμ. Φωτόπουλος Ευθύμιος Ρουσιάς