Πάντα συνέβαινε οι απατεώνες να εκμεταλλεύονται την αφέλεια αλλά το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται κακόβουλες ενέργειες από τους επιτήδειους με προσπάθειες εξαπάτησης των πολιτών που βρίσκεται σε έξαρση. Αναφέρθηκαν περιπτώσεις απάτης μέσω τηλεφωνικής κλήσης, με σκοπό την εξαπάτηση και τη διενέργεια συναλλαγών από τα θύματα.
Οι επιτήδειοι καλούν τους ανυποψίαστους πολίτες στο τηλέφωνο προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ζητούν στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς για να λάβουν δήθεν οικονομική ενίσχυση ή επίδομα. Επίσης αναρτούν αγγελίες σε γνωστές ιστοσελίδες αγοραπωλησίας οχημάτων ή προσφορών σε δελεαστικές τιμές ακόμη και την προσφορά της ετήσιας κάρτας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία των πολιτών.
Για να αποφύγει ο πολίτης την εμπλοκή του στις ηλεκτρονικές και διαδικτυακές απάτες που καθημερινά βγαίνουν στην επιφάνεια από τους επιτήδειους απατεώνες θα πρέπει να γνωρίζει ο πολίτης ότι για όλες τις οικονομικές συναλλαγές θα ακολουθούνται τα πρωτόκολλα προσωπικών δεδομένων που ορίζει η νομοθεσία.
Η Διοίκηση