Νέα Διοίκηση στο Σωματείο μας!
Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος: Ευθύμιος Ρουσιάς
Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Ζαχαρής
Γεν. Γραμματέας: Νικόλαος Μητροκώτσας
Αναπλ. Γραμματέας: Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου
Ταμίας: Μιχαήλ Μαντάς
Αναπλ. Ταμίας: Ιωάννης Χειμώνας
Έφορος: Φωτεινή Κουλοβασιλοπούλου
Μέλη: Θωμάς Σκάρλος, Λάμπρος Ντρης,
Αναστάσιος Μπασιά, Νικόλαος Σιαπάτης
Ελεγκτική Επιτροπή
Πρόεδρος: Ευάγγελος Χειμώνας
Γραμματέας: Νικόλαος Κλημαντίρης
Μέλη: Πέτρος Βαλιάνος, Αντώνιος Γεωργιλάς, Ιωάννης Μαξούρης
Εκπρόσωποι για το Συνέδριο της
Ανωτάτης Γενικής Συνομοσπονδίας Συνταξιούχων Ελλάδας (Α.Γ.Σ.Σ.Ε)
Ευθύμιος Ρουσιάς
Ιωάννης Ζαχαρής
Λάμπρος Ντρης
Νικόλαος Σιαπάτης
Το παλαιότερο Μετρό, του κόσμου
Ποιό είναι το παλαιότερο μετρό του κόσμου με 270 σταθμούς και με μισό εκατομμύριο ποντίκια να κατοικούν στις σήραγγες του;…
Σύμβολο του Λονδίνου, καταφύγιο κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, μέσο μετακίνησης 4 εκατομμυρίων ανθρώπων ημερησίως παρά τις συχνές βλάβες, το «tube», το παλαιότερο μετρό στον κόσμο, γιορτάζει αυτήν την εβδομάδα τα 150 του χρόνια.
Η ιστορία του λονδρέζικου μετρό σε αριθμούς:
– Το μετρό έχει 270 σταθμούς.
– Η πιο σύντομη απόσταση είναι αυτή από την Λέστερ Σκουέρ ως το Κόβεν Γκάρντεν, μόλις 300 μέτρα.
– Το εισιτήριο κοστίζει 5,5 ευρώ. Τιμή ανά χιλιόμετρο μεγαλύτερη από αυτή του Οριάν Εξπρές.
– Η πιο μεγάλη διαδρομή, χωρίς να χρειαστεί κάποιος να αλλάξει γραμμή είναι 54,9 χιλιόμετρα ανάμεσα στο Γουέστ Ρούισλιπ και το Επινγκ στην Κεντρική Γραμμή (Κόκκινη).
– Το δίκτυο του μετρό καλύπτει 402 χιλιόμετρα και εξυπηρετεί περίπου 1,1 δισεκατομμύριο επιβάτες το χρόνο.
– Ο σταθμός ‘Ειντζελ κατέχει το ρεκόρ του μεγαλύτερου βάθους στην δυτική Ευρώπη. Οι σκάλες του φτάνουν τα 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της Γης.
– Η απόσταση που διανύουν κάθε χρόνο οι συρμοί του μετρό του Λονδίνου αντιστοιχούν με το 90πλάσιο της απόστασης ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη.
– Στη διάρκεια του Β’Παγκοσμίου Πολέμου περίπου 175.000 Λονδρέζοι περνούσαν τις νύχτες τους στο μετρό για να προστατευτούν από τους βομβαρδισμούς.
– Το σχέδιο του μετρό, δια χειρός Χάρι Μπεκ, αποτελεί σύμβολο του Λονδίνου και τυπώθηκε για πρώτη φορά το 1933.
– Το μετρό χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά της σορού του πρωθυπουργού Γουίλιαμ Γκλαντστόουν το 1898.
– Η βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ κατέβηκε για πρώτη φορά στο μετρό το 1969 για να εγκαινιάσει τη γραμμή Βικτόρια.
– Σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου μισό εκατομμύριο ποντίκια κατοικούν στις σήραγγες.
Η 16η Ιουνίου 2022 ως επέτειος εξόδου της Ελλάδας από την ενισχυμένη εποπτεία μιας θλιβερής 12ετίας (2010 -2022)
Στο διάστημα αυτό:
- Περίπου 1.200.000 μισθωτοί του Ιδιωτικού Τομέα βρέθηκαν σε μακρόχρονη ανεργία. Από αυτούς δε οι 500.000, οι πλέον καταρτισμένοι μετανάστευσαν σε χώρες Ευρωπαϊκές και Υπερατλαντικές. Οι υπόλοιποι δε, σε μακροχρόνια υποαπασχόληση, ανεργία και εξαθλίωση με μόνη καταφυγή στην πατρική στέγη και σύνταξη, χωρίς καμιά φροντίδα από την Πολιτεία.
- Οι δε παλαιοί συνταξιούχοι:
• Απώλεσαν το 45%-50% των ετησίων συντάξεων, Δώρων και Επιδομάτων Αδείας από αντισυνταγματικές περικοπές
• Με το εφεύρημα της θετικής προσωπικής διαφοράς αποκλείονται από τις αυξήσεις του έτους 2023, αλλά και των επομένων ετών, εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχοι
• Υπέστησαν την, άνευ νομίμου ερείσματος, μη καταβολή του δικαιούμενου Επιδόματος Γάμου και την, σε περίπτωση θανάτου, αναλογική μείωση της σύνταξης, πράγμα που δεν συμβαίνει για τους μετά το νόμο 4387/2016 συνταξιούχους
• Καταβάλουν συμμετοχή στα συνταγογραφούμενα φάρμακα στο 50% κ.μ.ο. αντί της θεσμοθετημένης νόμιμης συμμετοχής του 25% και πρόσθετες επιβαρύνσεις από τις συνεχώς διευρυνόμενες λίστες των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων , ιδιαίτερα των οφθαλμολογικών και δερματολογικών.
• Οδήγησαν μεγάλο αριθμό συναδέλφων σε οικονομική εξαθλίωση με την παράνομη περικοπή της επικουρικής τους σύνταξης - Οι μνημονιακοί νόμοι περιόδου 2010-2012 και ο επανυπολογισμός των συντάξεων βάσει του Ν.4387/2016 δημιούργησαν 2 κατηγορίες συνταξιούχων:
• Οι προ του νόμου αυτού συνταξιούχοι λαμβάνουν ως σύνταξη το 55%-60% της σύνταξης των ομολόγων τους (με τα ίδια συνταξιοδοτικά χαρακτηριστικά), εκείνων που συνταξιοδοτούνται μετά τον Ν.4387/2016.
• Επειδή για τους μετά το Ν.4387/2016 νέους συνταξιούχους καθιερώθηκε εντελώς νέος τρόπος υπολογισμού των συντάξεων, με αποτέλεσμα μεταξύ άλλων το Επίδομα Γάμου από 10% σε περίπτωση θανάτου να περικόπτεται μόνο από τους παλαιούς συνταξιούχους ενώ ορθώς δεν γίνεται καμία μεταβολή για τους νέους συνταξιούχους . Η αντίφαση αυτή είναι άδικη και πρέπει να εξαλειφθεί με κατάλληλη προσαρμογή των συντάξεων των παλαιών συνταξιούχων με εφαρμογή της σχετικήςνομοθετικής ρύθμισης - Ευρισκόμενοι εκ των πραγμάτων σε εκκρεμούσα προεκλογική περίοδο τα πολιτικά κόμματα προετοιμάζουν τα προεκλογικά τους προγράμματα, γεγονός που έχει ενεργοποιήσει την Α.Γ.Σ.Σ.Ε. για την ενημέρωση των κομμάτων επί των δεινών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι συνταξιούχοι.
• Η περικοπή της εισφοράς αλληλεγγύης
• Η φορολόγηση όλων γενικά των αναδρομικών στην πηγή με φορολογία κλιμακωτή από 9% έως 20% και η αποφυγή υποβολής συμπληρωματικών φορολογικών δηλώσεων από τους συνταξιούχους
• Η επαναχορήγηση των επικουρικών συντάξεων με τροπολογία στο Νόμο σε όσους έχουν περικοπεί με αφετηρία επανοχορήγησης χωρίς καταβολή αναδρομικών σύμφωνα με το Ν.4578/3.12.2018
• Η αναμενόμενη εδώ και 1,5 χρόνο απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τα αναδρομικά του 11μήνου σε Επικουρική Σύνταξη και Δώρα – Επιδόματα επί κύριας και επικουρικής σύνταξης
• Ο φαύλος κύκλος του επανυπολογισμού των συντάξεων ο οποίος διαχώρισε τους συνταξιούχους σε αναξιοπαθούντες Πληβείους και σε Πατρικίους
• Η εκτίναξη τους κόστους του βιοτικού επιπέδου που έχει οδηγήσει σε πενία την πλειοψηφία των παλαιών συνταξιούχων και αξιώνει τη χορήγηση αυξήσεων ώστε να προστατευτεί το εισόδημά μας από τον πληθωρισμό και ανεξάρτητα από το πρόσημο της Προσωπικής Διαφοράς
• Η καταβολή αυξήσεων, από 1.1.2023 και μελλοντικά, σε όλους τους συνταξιούχους, ανεξάρτητα από την υπάρχουσα θετική διαφορά σε συνταξιούχους που έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες περικοπές και μειώσεις των συντάξεών τους σε επίπεδα φτωχοποίησης, λαμβανομένου ότι από του έτους 2008 ουδεμία αύξηση έχουν λάβει, αλλά μόνο περικοπές.
Καθώς εισερχόμαστε σε προεκλογική περίοδο καλούμε τα κόμματα που θα διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών, να σταθμίσουν ιδιαίτερα τα αιτήματα των 2,5 εκατομμυρίων συνταξιούχων και να δώσουν σημασία στην δίκαιη αγανάκτησή μας.
Το Γραφείο Τύπου της ΑΓΣΣΕ
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ
Για την ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ καθώς και εκπροσώπων για το Συνέδριο της Ανωτάτης Γενικής Συνομοσπονδίας Συνταξιούχων Ελλάδας (Α.Γ.Σ.Σ.Ε.).
Σήμερα 15 και 16 Ιουνίου 2022, ημέρες Τετάρτη και Πέμπτη και ώρα από 8:00 π.μ. έως 17:00 μ.μ. στα γραφεία του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ, Πλατεία Λουδοβίκου 1-Μέγαρο ΗΣΑΠ Πειραιά, τα μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής: Ζαχαράκης Συμεών, Καλαντζής Αναστάσιος, Ανδριοπούλου Ρουμπίνη, Αργυρόπουλος Δημήτριος, Μπούνταλης Σωκράτης, Σπάρος Ευστάθιος, Μακροζωνάρης Δημήτριος οι οποίοι είχαν εκλεγεί νόμιμα από την Γενική Συνέλευση της 26ης Μαΐου 2022 και αφού παρέλαβαν από την Διοίκηση του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ τα αντίγραφα του Μητρώου με τα μέλη που έχουν σύμφωνα με το Καταστατικό το δικαίωμα να ψηφίσουν καθώς και το εκλογικό υλικό (ψηφοδέλτια, φάκελοι, σφραγίδα κλπ.) έλεγξε την κάλπη και αφού βεβαιώθηκε ότι ήταν άδεια την σφράγισε και κήρυξε την έναρξη της ψηφοφορίας της 15ης και 16ης Ιουνίου 2022.
Στη συνέχεια προσήρχοντο ένας-ένας οι ψηφοφόροι δείχνοντας την αστυνομική τους ταυτότητα και αφού διαπιστωνόταν ότι ήταν εγγεγραμμένοι στα βιβλία Μητρώου του Σωματείου και ταμειακά εντάξει έπαιρναν τα ψηφοδέλτια που ήταν σφραγισμένα και υπογεγραμμένα από δύο μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής μαζί με τον φάκελο αποσύρονταν σε ειδικά για το σκοπό αυτό διασκευασμένο χώρο όπου σημείωναν τις προτιμήσεις τους απέναντι στα ονόματα των υποψηφίων και επανερχόμενοι γράφονταν στο τηρούμενο πρωτόκολλο ψηφοφορίας και έριχναν τον φάκελο στην κάλπη.
Η ψηφοφορία διενεργήθηκε κανονικά μέχρι την ώρα που είχε ορισθεί, δηλαδή από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 17:00 και τις δύο μέρες οπότε αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε άλλο μέλος για να ψηφίσει, η Εφορευτική Επιτροπή αποφάσισε τη λήξη της ψηφοφορίας.
Στη συνέχεια ανοίχτηκε η κάλπη, αφού προηγούμενα διαπιστώθηκε το απαραβίαστο της, καταμετρήθηκαν τα ψηφοδέλτια και στη συνέχεια έγινε η διαλογή τους.
Στους εκλογικούς καταλόγους του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ ήταν κατά την ημέρα των εκλογών συνολικά εγγεγραμμένα 1867 μέλη και ταμειακά εντάξει επίσης 1867 μέλη.
Με βάση το τηρούμενο πρωτόκολλο ψηφοφορίας:
Για την εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής ευρέθησαν 667 ψηφοδέλτια.
Από αυτά έγκυρα 667, άκυρα 0.
Τέλος έγινε η καταμέτρηση των σταυρών προτίμησης που πήραν οι υποψήφιοι κατά την σειρά της εκλογής τους:
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Σταυροί προτίμησης
1.ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ 504
2.ΚΟΥΛΟΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 422
3.ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 416
4.ΜΑΝΤΑΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 381
5.ΣΚΑΡΛΟΣ ΘΩΜΑΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ 373
6. ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ 322
7. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ του ΗΛΙΑ 321
8.ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ 309
9.ΜΠΑΣΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 308
10. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΓΓΕΛΗ 297
11.ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ 291
12.ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 89
13.ΒΕΝΕΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ 79
14.ΜΠΟΝΑΡΟΣ ΗΛΙΑΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ 69
15. ΣΚΟΥΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 66
16.ΒΛΑΣΕΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 62
17.ΓΑΛΙΓΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ 50
18.ΚΑΟΥΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 20
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Σταυροί προτίμησης
1.ΚΛΗΜΑΝΤΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 410
2. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 338
3.ΒΑΛΙΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ 306
4.ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 305
5.ΜΑΞΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 274
6.ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ 188
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Α.Γ.Σ.Σ.Ε.
Σταυροί προτίμησης
1. ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ 487
2. ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 443
3. ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ 358
4. ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ 230
5. ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ 212
Έτσι με βάση τα παραπάνω αποτελέσματα εκλέγονται για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Συνταξιούχων ΗΣΑΠ κατά σειρά επιτυχίας οι παρακάτω:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
2.ΚΟΥΛΟΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
3.ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
4.ΜΑΝΤΑΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
5.ΣΚΑΡΛΟΣ ΘΩΜΑΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
6. ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
7. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ του ΗΛΙΑ
8.ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ
9.ΜΠΑΣΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
10. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΓΓΕΛΗ
11.ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
2.ΒΕΝΕΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
3.ΜΠΟΝΑΡΟΣ ΗΛΙΑΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
4. ΣΚΟΥΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
5.ΒΛΑΣΕΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
6.ΓΑΛΙΓΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
7.ΚΑΟΥΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Για την Ελεγκτική Επιτροπή εκλέγονται κατά σειρά επιτυχίας οι παρακάτω:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΚΛΗΜΑΝΤΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
2. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
3.ΒΑΛΙΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ 4.ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
5.ΜΑΞΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
Για εκπρόσωποι στο Συνέδριο της Α.Γ.Σ.Σ.Ε. εκλέγονται κατά σειρά επιτυχίας τακτικά μέλη οι παρακάτω:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
2.ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
3.ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
4.ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ
Σημειώνεται ότι οι εκλογές διεξήχθησαν ομαλά και χωρίς καμία ταλαιπωρία των ψηφοφόρων.
Το παρόν πρακτικό αφού διαβάστηκε και βεβαιώθηκε υπογράφεται ως παρακάτω:
Η Δικαστική Αντιπρόσωπος
Ελένη Μαγουλιώτη
Η Εφορευτική Επιτροπή
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Ζαχαράκης Συμεών Καλαντζής Αναστάσιος
ΤΑ ΜΕΛΗ
Αργυρόπουλος Δημήτριος
Ανδριοπούλου Ρουμπίνη
Σπάρος Ευστάθιος
Πειραιάς…………….2022
Στο Πεκίνο το μεγαλύτερο δίκτυο Μετρό του κόσμου
Το Πεκίνο έγινε πριν από λίγες μέρες η πόλη με το μεγαλύτερο δίκτυο Μετρό στον κόσμο ξεπερνώντας τη Σαγκάη, επίσης στην Κίνα. Στα τέλη Δεκεμβρίου παραδόθηκαν δύο επεκτάσεις οι οποίες μεγάλωσαν το δίκτυο του Μετρό που πλέον εκτείνεται σε μήκος μήκος 699,3 χλμ και διαθέτει 23 γραμμές και 405 σταθμούς, 62 εκ των οποίων είναι σταθμοί μετεπιβίβασης.
Συγκριτικά με την Αθήνα (συμπεριλαμβανομένης και της γραμμής προς το Αεροδρόμιο), το δίκτυο είναι 4,1 φορές μεγαλύτερο αν και ο πληθυσμός του Πεκίνου είναι 5,8 φορές μεγαλύτερος από ολόκληρο τον πληθυσμό της Αττικής. Το Πεκίνο όμως αναμένεται μέσα στην επόμενη δεκαετία να ξεπεράσει την Αθήνα και αναλογικά αφού αυτή τη στιγμή βρίσκονται υπό κατασκευή και υπό μελέτη επεκτάσεις που θα αυξήσουν το συνολικό μήκος των γραμμών σε 998,5 χλμ.
Στις 28 Δεκεμβρίου παραδόθηκε μία επέκταση 16,6 χλμ της γραμμής 7 με 9 νέους σταθμούς και μία επέκταση 4,5 χλμ της γραμμής Batong. Δύο από τους σταθμούς είναι κοινοί και για τις δύο γραμμές.
Δεν είναι όμως μόνο το Πεκίνο που είδε το δίκτυο του Μετρό να αυξάνεται τον τελευταίο μήνα του 2018. Σε άλλες 9 πόλεις τις Κίνας παραδόθηκαν επεκτάσεις γραμμών Μετρό συνολικού μήκους πάνω από 160 χλμ:
- Στο Guangzhou, παραδόθηκε επέκταση μήκους 35,3 χλμ με το συνολικό μήκος των γραμμών Μετρό της πόλης να φτάνει πλέον τα 513 χλμ.
- Στο Chengdu παραδόθηκαν 49 επιπλέον χλμ στη γραμμή 5 και 25,8 χλμ στη γραμμή 10.
- Στην πόλη Jinan, 21,6 χλμ με 14 σταθμούς
- Στο Zhengzhou, 10,3 χλμ με 6 σταθμούς επιπλέον μίας επέκτασης που παραδόθηκε το Νοέμβριο
- Στο Guiyang μία μικρή επέκταση που πρόσθεσε ένα νέο τερματικό σταθμό
- Στο Tianjin η γραμμή 1 επεκτάθηκε με 4 νέους σταθμούς.
- Στο Guangzhou, επέκταση της γραμμής 8 κατά 1,8 χλμ.
- Στο Chongqing παραδόθηκαν δύο επεκτάσεις μήκους 9,5 και 5,6 χλμ.
- Στο Qingdao, παραδόθηκε επέκταση μήκους 4,2 χλμ.
Σήμερα, η Κίνα διαθέτει περισσότερα από 40 συστήματα Μετρό σε ολόκληρη την επικράτεια της (αλλού αναφέρονται έως και 60, αφού διαφορετικά συστήματα μπορούν να εξυπηρετούν την ίδια πόλη). Σχεδόν κάθε μήνα των τελευταίων ετών παραδίδεται έστω και μία επέκταση γραμμής Μετρό σε κάποια πόλη της Κίνα.
Στον κατάλογο με τα 15 μεγαλύτερα συστήματα Μετρό σε μήκος γραμμών, τα 9 βρίσκονται στην Κίνα:
- Πεκίνο – Κίνα – 699,3 χλμ, 405 σταθμοί
- Σαγκάη – Κίνα – 676 χλμ, 345 σταθμοί
- Κουανγκτσόου – Κίνα – 514,8 χλμ, 266 σταθμοί
- Λονδίνο – Ηνωμένο Βασίλειο – 402 χλμ, 270 σταθμοί
- Μόσχα – Ρωσία – 397,3, 232 σταθμοί
- Νέα Υόρκη – ΗΠΑ – 380,2 χλμ., 424 σταθμοί
- Ναντσίνγκ – Κίνα – 378 χλμ, 159 σταθμοί
- Σεούλ – Νότια Κορέα – 353,2 χλμ, 331 σταθμοί
- Δελχί – Ινδία – 347, 6, 229 σταθμοί
- Ουχάν – Κίνα – 339 χλμ, 217 σταθμοί
- Τσονγκτσίνγκ – Κίνα, 326,9 χλμ, 180 σταθμοί
- Σενζέν – Κίνα – 303,4 χλμ, 215 σταθμοί
- Τσενγκντού – Κίνα – 302,7 χλμ, 216 σταθμοί
- Μαδρίτη – Ισπανία – 288,5 χλμ. 302 σταθμοί
- Τιεντσίν – Κίνα – 236 χλμ, 145 σταθμοί
Σωματειακές εκλογές, 15/16 Ιουνίου 2022
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΗΣΑΠ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(Εφορευτικής Επιτροπής)
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Η Εφορευτική Επιτροπή που θα διενεργήσει τις εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας συνήλθε σήμερα Τρίτη 7 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι και αφού έλαβε υπόψη τις υποβληθείσες αιτήσεις ανακηρύσσει τους παρακάτω υποψήφιους, για το Διοικητικό Συμβούλιο, την Ελεγκτική Επιτροπή και το Συνέδριο της Α.Γ.Σ.Σ.Ε.
Α΄ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
(Σταυροί προτίμησης μέχρι 7)
1. ΒΕΝΕΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
2. ΒΛΑΣΕΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
3. ΓΑΛΙΓΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
4. ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
5. ΚΑΟΥΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
6. ΚΟΥΛΟΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
7. ΜΑΝΤΑΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
8. ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
9. ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ
10. ΜΠΑΣΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
11. ΜΠΟΝΑΡΟΣ ΗΛΙΑΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
12. ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
13. ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
14. ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ
15.ΣΚΑΡΛΟΣ ΘΩΜΑΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
16. ΣΚΟΥΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
17. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ του ΗΛΙΑ
18. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΓΓΕΛΗ
Β΄ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
(Σταυροί προτίμησης μέχρι 3)
1. ΒΑΛΙΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
2. ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
3. ΚΛΗΜΑΝΤΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
4. ΜΑΞΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
5. ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
6. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γ΄ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Α.Γ.Σ.Σ.Ε.
(Σταυροί προτίμησης μέχρι 3)
1. ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
2. ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΓΓΕΛΗ
3. ΝΤΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
4. ΡΟΥΣΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
5. ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΛΕΑΡΧΟΥ
Για την Εφορευτική Επιτροπή
Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Ζαχαράκης Συμεών Καλαντζής Αναστάσιος
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Η εποχή που διανύουμε είναι πολύ δύσκολη και μεγάλης σημασίας για εμάς τους απόμαχους της εργασίας. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι πολλά και κάθε μέρα που περνάει προστίθενται και άλλα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την επιβίωσή μας.
Ο καθένας από εμάς στις επερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου που θα γίνουν στις 15 και 16 Ιουνίου στα γραφεία του Σωματείου μας στον Πειραιά, με περίσκεψη και ευθύνη θα πρέπει να σταθεί μπροστά στην κάλπη, και αφού σκεφθεί θα πράξει το σωστό και να επιλέξει αυτούς που όλα τα δύσκολα χρόνια έχουν σταθεί δίπλα στους συναδέλφους τους.
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, επιβάλλεται να πρυτανεύσει η λογική και να παραμεριστεί κάθε στενή κομματική σκοπιμότητα, αποτέλεσμα της οποίας ήταν και θα είναι η αχρήστευση και η αποτελμάτωση κάθε συλλογικής μας προσπάθειας που στοχεύει στη βελτίωση της οικονομικής μας και όχι μόνο βελτίωσης. Εμπρός λοιπόν για να αναδείξουμε με τη ψήφο μας ένα Σωματείο που να έχει συνέχεια και μέλλον.
Πού εμφανίστηκε το πρώτο μετρό, στον κόσμο;
Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς μια σύγχρονη μητρόπολη χωρίς μετρό. Αυτή η υπόγεια μεταφορά χρησιμοποιείται από τεράστιο αριθμό ανθρώπων καθημερινά. Πού εμφανίστηκε το πρώτο μετρό στον κόσμο;
Η πρώτη γραμμή του μετρό στον κόσμο εμφανίστηκε στο Λονδίνο. Στα μέσα του 19ου αιώνα, ο πληθυσμός της αγγλικής πρωτεύουσας ήταν δύο εκατομμύρια άνθρωποι και έγινε προβληματικό να μετακινηθείτε από τη μία περιοχή του Λονδίνου στην άλλη.
Το 1855 αποφασίστηκε να χτιστεί ένας υπόγειος σιδηρόδρομος στην πόλη. Η κατασκευή της γραμμής του μετρό ανέλαβε η εταιρεία MetropolitanRailwaj. Πρέπει να σημειωθεί ότι η κατασκευή του μετρό έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση της αγγλικής πρωτεύουσας. Η γραμμή τοποθετήθηκε με μια τάφρο: οι σήραγγες σκάφησαν σε βάθος περίπου 10 μέτρων, στη συνέχεια τοποθετήθηκαν κιγκλιδώματα, στήθηκε ένα ανώτατο όριο από τούβλα, μετά την οποία γεμίστηκε η τάφρος. Ως εκ τούτου, ένας μεγάλος αριθμός κτιρίων έπεσε κάτω από την κατεδάφιση.
Το συνολικό μήκος της πρώτης γραμμής του μετρό του Λονδίνου ήταν 3600 μέτρα, περιελάμβανε επτά σταθμούς.
Τα εγκαίνια του πρώτου μετρό στον κόσμο πραγματοποιήθηκαν στις 10 Ιανουαρίου 1863. Ο πρίγκιπας της Ουαλίας, ο μελλοντικός βασιλιάς της Μεγάλης Βρετανίας, ο Έντουαρντ VII, άνοιξε την κίνηση ενός τόσο ασυνήθιστου τύπου μεταφοράς. Έγινε ο πρώτος επιβάτης του μετρό.
Πώς ήταν οι υπόγειες μεταφορές εκείνη την εποχή; Το θέαμα, πρέπει να πω, δεν ήταν ελκυστικό. Τα τρένα του μετρό λειτουργούν με άνθρακα, με αποτέλεσμα τα πρόσωπα και τα ρούχα των επιβατών να γίνονται γρήγορα μαύρα. Η αναπνοή στο μπουντρούμι δεν ήταν επίσης εύκολη.
Ωστόσο, οι Λονδρέζοι το εκτιμούσαν αυτό, αν και όχι πολύ άνετο, αλλά γρήγορο τρόπο μεταφοράς. Ήδη την πρώτη ημέρα, περίπου 30 χιλιάδες επιβάτες χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες του μετρό. Κατά το πρώτο έτος λειτουργίας, οι υπόγειες μεταφορές μετέφεραν περισσότερους από 9 εκατομμύρια ανθρώπους και τον επόμενο χρόνο περίπου 12 εκατομμύρια.
Σταδιακά, οι μηχανές του μετρό άρχισαν να μεταφέρονται σε ηλεκτρική έλξη. Αλλά χρειάστηκαν περισσότερα από σαράντα χρόνια. Ο υπόγειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου τροφοδοτήθηκε πλήρως μόνο το 1905.
Υπάρχουν τώρα 12 υπόγειες γραμμές στο Λονδίνο, οι περισσότερες από τις οποίες συνδέουν το κέντρο της πόλης με τα περίχωρα. Περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτήν τη μεταφορά κάθε μέρα, δηλαδή ένα δισεκατομμύριο επιβάτες το χρόνο. Παρά τον εντυπωσιακό αριθμό, αυτό είναι τρεις φορές λιγότερο από ό, τι στο μετρό της Μόσχας – το μεγαλύτερο στον κόσμο.
ΣΤΑΣΥ: Ο Αθανάσιος Κοτταράς αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος
Στον διορισμό του Αθανάσιου Κοτταρά, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. («ΣΤΑΣΥ»), κατόπιν συνεννόησης με την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. («ΕΕΣΥΠ») προχώρησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. («ΟΑΣΑ»).
Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΣΤΑΣΥ είναι η ακόλουθη:
Χαράλαμπος Δαμάσκος, πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος
Αθανάσιος Κοτταράς, διευθύνων σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
Ελένη Βλαχογιάννη, αναπληρώτρια πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος
Μαρία Κολυβά, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου
Παναγιώτης Πέγκας, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
Σπύρος Ρεβύθης, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
Η ΣΤΑΣΥ, θυγατρική εταιρεία του ΟΑΣΑ, είναι αρμόδια για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, που υλοποιείται με τα μέσα σταθερής τροχιάς (Γραμμές 2 & 3 του Μετρό, Γραμμή 1 του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου και ΤΡΑΜ).
Το διοικητικό συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ καλείται να διαμορφώσει το πλαίσιο για την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού της έργου, στοχεύοντας στη συντονισμένη λειτουργία της ΣΤΑΣΥ με το συνολικό συγκοινωνιακό σύστημα, το οποίο προωθεί τη βιώσιμη αστική κινητικότητα, προσαρμοσμένο στις τρέχουσες απαιτήσεις του επιβάτη.
Βιογραφικό σημείωμα του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΣΤΑΣΥ
Ο Αθανάσιος Κοτταράς είναι οικονομολόγος, αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πειραιά και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης & Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με αντικείμενο την Παγκόσμια Πολιτική Οικονομία.
Από τον Ιούνιο του 2020 διετέλεσε αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος – ΟΣΕ και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της EUROFIMA (European Company for the Financing of Railroad Rolling Stock). Στέλεχος του ΕΒΕΑ (Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) στο οποίο εργάσθηκε από το 2005 έως το 2019.
Από το 2014 έως το 2017 διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στο Τμήμα Λογιστηρίου της Εμπορικής Τράπεζας, στην Ολυμπιακή Αεροπορία και στην ΕΤΒΑ. Υπήρξε συνιδρυτής σε εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων καθώς και μέλος ΔΣ σε ανώνυμες εταιρείες τροφίμων και παροχής υπηρεσιών ενέργειας.
Με πληροφορίες από το site του ΑΝΤΕΝΝΑ.